Perang Superhero

Title : Perang Superhero
Idea : Mohd Amin Aizuddin
Date : 21 November 2011
Days : Monday
Time : 10:04 pm

dalam pada aku tengah menonton muzik-muzik..tup tup si amin dari grop WLA mencabar cik dani kita berperang... lebih kurang gini la kan..

aku plak tengah boring tahap gaban meniarap...aku memerhatikan jer la aksi si dani dan amin ni di gelanggang fb... tup2 sekali diaorang keluarkan hero memasing untuk berperang... lepas dari tu aku plak masuk gelanggang dengan tah hape2 aku punya hero... hahaha....main taram jer, nak ilangkan tension + boring... sudahnya melarat-larat org lain pun terlibat sama...hahaha... ape-ape pun..jom kita layan diaorang punya hero termasuk akunyer hero...


MANZARINA


AMIN AIZUDDIN
masa memula ajak perang muka sedih giler... tergelak aku tengok muka kesian dia...


NURDANI
 cumel giler dia nyer hero... rasa macam nak culik jer pahlawan ni


ADAM AZMAN

yang bawah ni adam buat untuk aweks dia... takkan adam tukar jantina lak kan... wawawa...ke laut

AHMAD FIRDAUS A.K.A DD

AMNA SYAKIRA

ANENG

A.K.A MIJ
 cumel gila... athirah ni memang pandai buat kartun cecumel...

SYARAFI

KERI IKHWAN


PRINZ AUJINZ

KAK ZARINI
cumei.... rasa macam nak makan jer budak ni..hahaha

yang tak leh blah, bila mamat sorang ni kuarkan hero dia yang terakhir... apa yang jadi?




 ahak...tetiba nak jadi refree jerk... dah gipe up la tu...
 pokok pangkalnya mmg saingan yang hebat!!!