Design Kepala Kotak

Title : Design Kepala Kotak
Idea : Syarafi
Date : 29 November 2011
Days : Tuesday
Time : 09:25 pm

masa memula dapat task ni, kepala hati aku pun berkata-kata... eh...ape kes plak design kotak2 ni macam tak best jerk...hahaha...jahat tak aku? tapi bila di refresh smula kepala otak ni supaya thinking positif...sebenarnya menguji minda jugak la kalau kita pandai menjana idea bagaimana nak create bende yang tak pernah kita terfikir.... jangan pandang semua bende adalah remeh...kadang2 bende yang remeh tu la @ bende yang tak penah kita terfikir tu lah yang buat kita jadi lebih kreatif...


tapi aku tengok si syafi ni memang minat dengan kotak-kotak...kat blog design dia pun kotak-kotak gak..ehh..apeda bebel panjang nau... jom kita lihat daya kreativiti memasing


MANZARINA
lemas ikan tu disini ya...tak tercapai akalku apa nak lukis...ni jer mampu..haha

BIQA HATMIN
tedia...orang kotak-kotak pakai tudung dan songkok...sangat comel...

FYFY LIEW
tengah-tengah pagi dia post tugasan dia..aku tengok aku yang lapo...


KERI IKHWAN

di sini menerangkan bahawa keri ikhwan semasa pakai spek dan tidak memakai spek yer tuan2 dan puan2...

NUR DANIANI
agak cumel di situ diselangi dengan air mata dan air hingus...nasib baik tak lukis skali air liur basi...ahak2..jangan marah naaaa...


AMIN AIZUDDIN

 kreatif pulak budak form 1 ni...cantik gak dia design

ADAM AZMAN
pelbagai reaksi, mood dan wajah serta warna yang ditampilkan disitu ya..

AMALINA ZAINAL
apa yang aku bleh katakan ialah...mata yang sangat cumel...aku tak pas nak lukis mata gini..huhuhu...ok bye

No comments: