Design Jam

Title : Design Jam
Idea : Keri Ikhwan
Date : 7 Disember 2011
Days : Wednesday
Time : 03:20 pm

Punya lah lama aku tak update blog aku ni....walhal dah berapa segmen dah menjangkau ke depan....takpe-takpe...janji aku tak terlepas segmen atau baut entry...ye tak?...ok seperti yang korang tengok kat atas tu butir-butir segmen yang dijalankan....jom..

ok...diatas ni gambar contoh yang diberi oleh keri....slalunya cam biasalah kan... ada yang ari dari tema...ermasuk aku kekadang ....ape2 pun...kita tengok design2 mereka ni

MANZARINA
atas ni design asal aku yang menampilkan pelbagai bentuk nombor sama ada digital atau analog....sudahnya...aku ubah..hahaha...tak tetap betul pendirian.....ceh..


ADAM AZMAN

AMALINA ZAINAL

AMIN AIZUDDIN

AMNA SHARK


ATHIRAH A.K.A MIJ

BIQA HATMIN

CEQ MAR

NUR DANIANI

DYSHA

FAHMI MAHAT

FYFY LIEW

HADI MAROSADEE

KERI IKHWAN


NOR ABDULLAH

ORY CANDY DYNASHA

PUTERI NUR AQILAH

SIS CCI

SIS ZARINI

SYAMIMI RGC

SYARAFI

korang lihat dan tafsir kan sendiri jenis-jenis jam yang di designkan oleh mereka yang kreatif inovatif...perspektif....aktif...dan sebagainya.....adios..

No comments: